29 January 2010

autolock:teknologi yang berbahaya

Amat bahaya. Siapa yang pernah terkunci dalam bilik stor yang dipenuhi dengan makanan dan rakan2 pada hari lahir anda? Siapa yang pernah terperangkap kat dalam bilik berkunci dan berasa relaks, orang yang panik adalah orang yang kat luar?? Baik,saya lah tu.

Nak kata takut dan risau, tak kot. Banyak kawan-kawan kat situ yang boleh diajak gelak sama-sama. Banyak makanan kat dalam tu yang boleh dijadikan bekalan sampai esok. Kalau pakcik guard bukak pintu dan nampak kitorang macam bersuka ria, mesti dia pikir, "hari ni april fool ke??"

Mulai hari ini, saya berjanji tidak akan menggunakan autolock untuk kelengkapan bakal rumah saya. Oh,sangat bahaya. Cuba bayangkan, kalau pada tika dan saat itu, saya keseorangan, tanpa telefon di tangan, tanpa rakan-rakan dan makanan, perkara apa yang bakal terjadi?Mungkin saya boleh jadi gila, atau mungkin juga saya bertukar menjadi cicak untuk menyesuaikan diri dengan keadaan sekeliling. Banyak kemungkinan yang bakal berlaku di situ.

Ingat-ingat balik, macam lawak je. Terperangkap di bilik stor?Tak pernah dibuat kot kat sini. Dalam lif pernahla *doa supaya tak akan berlaku kat aku.Tetiba teringat citer final destination*. Boleh gelak-gelak dan minum air. Okey what...kitorang tak panik. ahaha. lawak sangat ye, liyana.

Emmm,kalau kitorang pecahkan pintu pun, takpe kot. ^^

Nota kaki gajah : Kepada rakan-rakan yang baik budiman yang wish 'selamat hari jadi' dekat budak busuk ni, time kasih banyak2. Aku tak kisah kot kalau orang tak ingat besday aku, tapi,walau bagaimanapun, korang memang sahabat yang baik. Terharu sangat2. Jom, kite g makan! aku belanja enzim amilase, korang kuar duit. ok perr..

nota kaki anak gajah: hari ni saye g mengundi. tak tahu pun sape yang saya pilih. pangkah*ke tanda rait* sape2 yang saya suka.

5 comments:

chameytto said...

yanot, epi belated besday...huhu

chameytto said...

yanot, epi belated besday...huhu

liyana-san said...

terima kaseh...:) hadiahnya di mana?*mode xmalu keluar* hee~

chameytto said...

hadiah nye ade la... senyuman aku (^____________^) tadaa!!!

liyana-san said...

ohooo...mahal tu..hehe~ hadiah diterima..^^